KONTAKTY

truhlarstvims.bazar@gmail.com
Tereza Stará
tel: 733 500 167

PŘEJEME VÁM POHODOVĚ STRÁVENÝ VÁNOČNÍ ČAS S VAŠIMI BLÍZKÝMI.

Tým bazarms hk

 

DORUČENÍ DO VÁNOC

Poslední expedice zásilek, které budou doručeny do Vánoc, bude v úterý 19. 12. 2017. Týká se to objednávek provedených do pondělí 18.12. do 13 hod při platbě dobírkou a objednávek uhrazených (rozhodující je připsání částky na náš účet) do 18.12. do 13 hod. Ostatní zásilky budou expedovány až 4.1.2018. Děkujeme za pochopení.

 

KVALITA ZBOŽÍ

Jsme bazar Wink Zboží, které prodáváme, je použité a může tedy mít známky užívání. Větší poškození se snažíme nafotit, přesto se někdy může stát, že omylem něco přehlédneme.

Označení "Nálezový stav" znamená, že funkčnost produktu nebyla z naší strany ověřena. Je tedy možné, že dané zboží není funkční a že má viditelné známky užívání bez bližší specifikace.

Děkujeme Vám za pochopení a přejeme pohodové nakupování Smile


INFORMACE O PRODUKTECH

Snažíme se zboží nafotit, jak nejlépe to jde a uvádíme podstatné rozměry a údaje. Jiné foto a informace k dispozici nemáme.

Na fotografiích je vyobrazeno konkrétní nabízené zboží. Nejde o ilustrační fotky. Některé produkty, které zasíláme, mohou být částečně rozloženy, aby nedošlo k poškození během přepravy.


EXPEDICE ZÁSILEK

Balíky se odesílají vždy ve čtvrtek. Týká se to balíků, které jsou objednány předchozí den do 13 hod při zaslání dobírkou, a balíků s platbou předem, kdy musí být částka připsána na našem účtu nejpozději předchozí den do 13 hod.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


OBCHODNÍ PODMÍNKY



VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
společnosti

Michal Starý
se sídlem Předměřická 755 Plotiště nad Labem, 503 01 Hradec Králové 16
identifikační číslo: 69882789
veden v živnostenském rejstříku č.j. OŽ/6514/2010/Luk/29190/3

A
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.bazarms-hk.cz

ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1.      Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „všeobecné obchodní
podmínky“) společnosti Michal Starý, se sídlem Předměřická 755 Plotiště nad Labem, 503 01
Hradec Králové 16, identifikační číslo: 69882789, veden v živnostenském
rejstříku Č.j. OŽ/6514/2010/Luk/29190/3 (dále jen „prodávající“) blíže vymezují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při uzavírání kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím
provozován na internetové adrese www.bazarms-hk.cz, a to prostřednictvím
webového rozhraní (dále jen „webové
rozhraní obchodu“).
1.2.      Všeobecné obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.bazarms-hk.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.
1.3.      Ustanovení odchylná od všeobecných obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání uvedená v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek.
1.4.      Ustanovení všeobecných obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
Kupní smlouva a všeobecné obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
1.5.      Znění všeobecných obchodních podmínek má právo  prodávající měnit či doplňovat. Provedením změn ujednání ve všeobecných obchodních podmínkách  nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění všeobecných obchodních podmínek.


2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1.      Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující
přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že
to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží
též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2.      Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen
uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3.      Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující
je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.
2.4.      Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5.      Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj
uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší
své povinnosti z kupní smlouvy (včetně všeobecných obchodních podmínek).
2.6.      Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě,
a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.


3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1.      Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji,
a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní
obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní
smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
3.2.      Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených
s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.3.     Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.3.1.   objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.3.2.   způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.3.3.   informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.4.     Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.5.     Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.6.      Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky
(akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.7.      Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči
prodávajícímu.
3.8.      Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

4. DODÁNÍ ZBOŽÍ, ZPŮSOB PLATBY
4.1.      Česká pošta – Balík do ruky, zaslání na adresu uvedenou v objednávce. Poštovné a
balné hradí kupující.
Platba dobírkou – při převzetí zboží
Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 1084848379/0800, vedený u společnosti Česká spořitelna, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“).
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Po přijetí
objednávky vystaví prodávající kupujícímu zálohovou fakturu. Po uhrazení částky
bude vystaven daňový doklad – faktura a bude zaslán spolu se zbožím.
4.2.     Přepravní společnost Toptrans, zaslání na adresu uvedenou v objednávce. Poštovné a balné hradí kupující.
Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího
Dobírkou - při převzetí zboží, pouze za předpokladu, že je přepravné hrazeno předem na účet prodávajícího. Dobírkou tedy lze platit pouze cenu zboží bez přepravného a balného spolu s dobírkovým příplatkem.
Pozn. Balíky jsou odesílány vždy ve čtvrtek, v případě platby předem musí být platba připsána na účtu prodávajícího nejpozději ve 13 hodin předchozího dne.
4.3 Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
4.4 Faktura a EET účtenka bude kupujícímu odeslána elektronicky nebo předána v tištěné podobě.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1.      Kupující, který má postavení spotřebitele dle § 419 NOZ (nového občanského zákoníku , tj. zákona č. 89/2012 Sb. ) je oprávněn odstoupit od smlouvy i bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů od uzavření Smlouvy. Jestliže prodávající se souhlasem nebo na výslovnou žádost kupujícího začal s poskytování sjednaných služeb nebo zboží bylo na přání kupujícího před prodejem upraveno nemá kupující právo odstoupit od smlouvy . Jedná se zejména o
dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Kupující nemá právo odstoupit  od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální
obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.
5.2.    Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího truhlarstvims.bazar@gmail.com
5.3.     V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 pracovních dnů
od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno ve stavu, ve kterém bylo zboží zakoupeno. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4.     Ve lhůtě 15 dnů od vrácení zboží kupujícím dle čl. 5.3 obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není ve stavu, ve kterém bylo zboží zakoupeno.
5.5.      V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající plnění poskytnuté kupujícím kupujícímu do 10 dnů od skončení lhůty na přezkoumání
zboží dle čl. 5.4 obchodních podmínek, nejpozději však do 30 dnů od
doručení odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím.
5.6.      Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím nebude ve stavu, ve kterém bylo zboží zakoupeno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody
jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.7.      Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy
odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.8.      Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi
prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

6. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA
6.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými
předpisy (zejména ustanovení § 2165 NOZ). Ustanovení  § 2165 se nepoužije
a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věci měla při převzetí kupujícím nebo
d) vyplývá-li to z povahy věci.
6.2.      Prodávající kupujícímu odpovídá za to, že věc má vlastnosti, které prodávající při prodeji uvedl. U věcí použitých prodávající neodpovídá za vady vzniklé jejich použitím nebo
opotřebením, těmi mohou být např. žmolky na svetru, poškrábaná dřevěná deska
stolu, ohmatané opěradlo židle a podobně. Prodávající nenese odpovědnost za
vady skryté, které při převzetí zboží existovaly, avšak vyšly najevo po době
delší než 6 měsíců od doby převzetí věci.
6.3.      Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
7.1.      Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
7.2.      Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo
třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové
vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
7.3.      Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na
provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v
rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je
v souladu s jeho určením.
7.4.     Prodávající je oprávněn jednostranně změnit  Obchodní podmínky nebo kteroukoliv jeho přílohu zejména z důvodu změn právních předpisů, technologických změn ovlivňujících např. komunikaci  s kupujícími při uzavírání , změně nebo ukončení smlouvy, při změně služeb, apod.
7.5.      Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé
v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
8.1.      Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
8.2.      Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické
pošty, telefonní číslo, (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
8.3.      Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského
účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
8.4.      Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém
uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu)
uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Prodávající neodpovídá za zmaření realizace kupní smlouvy chybně uvedenými údaji ze strany  kupujícího.
8.5.     Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám. Kupující bere však na vědomí, že je prodávající oprávněn předat osobní údaje orgánům činným v trestním řízení , orgánům  státní správy, pokud vyjde najevo , že se kupující dopustil jednání, pro které bylo zahájeno trestní nebo správní řízení.
8.6.     Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
8.7.      Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom,
že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
8.8.      V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
8.8.1.  požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
8.8.2.  požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
8.9.      Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle
předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na
poskytnutí informace.
8.10.    Naše společnost poskytuje souhrnné statistické informace společnosti Naspers OCS Czech Republic s.r.o., provozující portál Heureka.cz . Tyto statistiky však nikdy neobsahují žádnou informaci, která by umožnila identifikovat jednotlivé zákazníky.   V rámci toho zasílá Heureka.cz anonymní e-mailový dotazník, týkající se spokojenosti zákazníka, na jehož základě vznikají recenze daného internetového obchodu viz http://overeno.heureka.cz/#uvod

9. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES, REGISTRACE ZÁKAZNÍKA
9.1.  Pokud kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním
obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího, zaškrtne políčko "Souhlasím se zasíláním informací mailem" při své objednávce. V opačném případě zůstane toto políčko prázdné.
9.2.  Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup
na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit,
aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující
souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
9.3.  Pokud si kupující přeje být registrovaným zákazníkem, označí políčko "Vytvořit registraci do ZÁKAZNICKÉ SEKCE" ve své objednávce.

10. DORUČOVÁNÍ
10.1.  Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí
být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.

11. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ  SPORŮ
V případě vzniku sporu mezi prodávajícím a kupujícím, který má postavení  spotřebitele ve smyslu § 419 NOZ , je kupující oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní  inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Pro kupujícího je mimosoudní řešení sporu dobrovolné. Mimosoudní řešení sporu se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. v platném znění

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1.  Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní
smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů, zejména ujednání obsažená v novém občanském zákoníku, tj. z.č. 89/2012 Sb. , z.č. 634/1992 Sb. v platném znění.
12.2.  Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
12.3.  Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se
neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností
jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky
kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.4.  Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.5.  Kontaktní údaje prodávajícího: Michal Starý, Předměřická 755 Plotiště nad Labem , 503 01 Hradec Králové,
email: truhlarstvims.bazar@gmail.com

B
pro prodej zboží na provozovně

Vztah mezi prodávajícím a kupujícím se řídí zákonem č 89/2012 Sb. občanský zákoník  účinností od 1.1. 2014.  
Rezervace zboží, způsob platby

rezervace zboží do 24 hodin; odběr zboží musí být nejpozději do 24 hodin od rezervace, po uplynutí této doby bude rezervace zrušena. Tato rezervace je bezplatná. osobní odběr - v místě provozovny - dle předchozí telefonické domluvy na čísle +420 733500167. Platba při převzetí zboří v hotovosti.
rezervace zboží nad 24 hod; při rezervaci zboží na dobu delší než 24 hodin je nutná úhrada zálohy ve výši 50% z celkové ceny. Tato rezervační záloha je nevratná v případě, že nedojde k odebrání zboží do 14 dnů od připsání zálohy na náš účet. Od vystavení zálohové faktury bude zboží rezervováno po dobu 2 pracovních dnů. Pokud nebude záloha připsána na náš účet v této lhůtě, bude rezervace zrušena. Osobní odběr - v místě provozovny - dle předchozí telefonické domluvy na čísle +420 733500167 . Doplatek v hotovosti při převzetí zboží.

Na přání zákazníka lze zboží zabalit do fólie, účtujeme 2,-Kč za 1 bm fólie.
Zboží můžeme dopravit, cena dopravy dle vzdálenosti, termín doručení dle dohody obou stran.

 

Kupující při převzetí zboží zkontroluje, že odpovídá stavu uvedeném při jeho objednání.
V případě, že při manipulaci s již zaplaceným (tzn. převzatým) zbožím dojde k jeho poškození, nese odpovědnost kupující.


KVALITA ZBOŽÍ

Zboží nabízené v bazaru je více či méně použité, může být poškozené apod., předpokládá se, že má známky běžného užívání. Pokud je
výrobek poškozen ve větším rozsahu nebo je-li snížena jeho užitná hodnota, je tato skutečnost vždy uvedena přímo v kompletní specifikaci daného výrobku nebo vyobrazeno na fotografiích. V případě, že se jedná o zboží nové, je tato skutečnost též uvedena v kompletní specifikaci daného výrobku

Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti okamžikem jejich zveřejnění.
Provozovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky změnit.
V Hradci Králové dne 1. 9. 2017