+420 733 500 167 (Volejte pondělí - neděle: 7:00 - 20:00)

Jak u nás nakupovat, kdy Vám zboží doručíme?

Nové zboží vkládáme PRAVIDELNĚ VŽDY PO - PÁ 10 - 10,30 a 18 - 18,30 hod do kategorie Nově v nabídce zde. Pokud chcete v předstihu vidět, co budeme na e-shop vkládat, podívejte se do našeho alba připravovaného zboží zde.

Osobní odběr

Pokud si pro zboží chcete přijet osobně, klikněte u požadovaného zboží na tlačítko "Rezervovat / Objednat" a poté vyberete buď rezervaci do 48 hod nebo nad 48 hod a k tomu příslušný způsob platby.

Provedením rezervace máte jistotu, že dané zboží již nekoupí jiný zájemce a že na Vás počká v našem skladu :-)

Do kolonky TERMÍN OSOBNÍHO VYZVEDNUTÍ napište, kdy se přijedete podívat a my Vám zboží připravíme. Věci si v klidu prohlédnete a poté se můžete rozhodnout, zda zboží koupíte či nikoli.

Zboží Vám připravíme zpravidla během několika minut od provedení rezervace, výjimkou mohou být větší předměty (pohovky, skříně), na které nám prosím nechte trochu více času. :-)

Doprava

V případě, že máte zájem o dopravu, kliknete na tlačítko "Rezervovat / Objednat" a poté vyberete buď naši dopravu do 10, 20 či 30 km, kde nezáleží na množství zboží (limitem je pouze velikost našeho přívěsu), nebo přepravce Toptrans / Zásilkovna / Česká pošta / Balíkovna, kde cena dopravy záleží na hmotnosti a k tomu přidáte příslušný způsob platby.

Zásilky expedujeme každý všední den (uzávěrka objednávek je vždy v 6 hod ráno daného dne), předpokládané doručení je 1-2 pracovní dny od expedice. U naší dopravy je termín dle domluvy.

POZOR: V ceně přepravy je pouze dovoz a pomoc s vyložením a donesením za první vrata / dveře. Pokud je zásilka těžší, je nutné řidiči pomoct s vyložením z auta. Případná další pomoc (vynesení do bytu) je za poplatek.

Pokud napíšete pouze "Dotaz k produktu", může se stát, že během doby, než Vám stihneme odpovědět, Vás předstihne jiný zájemce. Tomuto lze zabránit pouze provedením řádné rezervace, kam dotaz můžete připsat do poznámky.

Pouhé vložení do košíku není rezervace

Rezervaci musíte provést až do posledního kroku, kdy se zobrazí informace, že objednávka byla úspěšně dokončena a zároveň Vám do mailu přijde potvrzení.

Ještě nakupuji

Většina věcí na našem je pouze po jednom kuse, takže pokud se Vám v albu připravovaného zboží zde líbí něco konkrétního, doporučujeme ve výše uvedených časech e-shop sledovat, některé kusy mizí opravdu velmi rychle.

CO KDYŽ TOHO CHCI VÍC: Pokud máte vyhlédnuto více věcí a bojíte se, že než se zveřejní vše, mezitím se něco z toho prodá, dělejte si rezervaci na každou věc zvlášť a jako způsob platby zvolte možnost "JEŠTĚ NAKUPUJI" - toto roveďte u VŠECH DÍLČÍCH OBJEDNÁVEK. U poslední objednávky napište, že již můžeme objednávky sloučit a připravit. Pokud se budou objednávky posílat, napíšeme Vám následně cenu dopravy celkové objednávky (záleží na celkové hmotnosti), kterou je potřeba obratem potvrdit. Maximální doba, po kterou lze slučovat objednávky, jsou 3 dny od první objednávky.

U nás SKLADEM!

Nabídka na našem eshopu je aktuální, tzn. vše, co na nich najdete, je označeno jako skladem a téměř ihned připraveno k vyzvednutí či expedici.

Nabídka na našem e-shopu je aktuální - vše máme skladem

Nejčastější dotazy

Musím si dělat rezervaci, když si chci zboží jen prohlédnout a nejsem si jistá, že si ho koupím?

  • Pokud provedete rezervaci na osobní odběr, máte jistotu, že si zboží nekoupí jiný zájemce do té doby, než k nám přijedete. Většina zboží u nás je jen po 1 kuse, takže riziko, že Vás někdo předběhne, je velké. Zároveň nebudete na místě muset čekat, zboží budete mít připravené. A jako bonus je možnost vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu, protože půjde o nákup přes eshop. Rezervace není závazná, pokud se Vám nebude zboží líbit, nutit Vám ho nebudeme. :-)

Opravdu je u vás možné vrácení zboží do 14 dnů?

  • Ano, protože zboží nakoupíte přes eshop, máte ze zákona nárok na vrácení zboží do 14 dnů od nákupu či převzetí zboží bez udání důvodu.

Na fotkách je vyfocené přímo to zboží, které kupuji?

  • Ano, u nás se nejedná o žádné ilustrační fotky, nafocen je konkrétní produkt, který objednáváte.

Doprava, kterou nabízíte, je poměrně drahá, není levnější způsob?

  • Účtované přepravné již zahrnuje poplatek za balné. Vzhledem k tomu, že neprodáváme originálně zabalené zboží, musíme si vše vždy zabalit sami. Většina věcí, které prodáváme, je již smontovaná, takže zabalení bývá složité a je tím pádem bohužel dražší. Vše balíme pečlivě, tak aby při přepravě nedošlo k poškození.

Doprava a balné zboží na našem e-shopu BAZARMS-HK

Co když bude zboží, které označujete jako „nálezový stav“, nefunkční?

  • Protože se jedná o nákup přes eshop, máte samozřejmě ze zákona nárok na vrácení zboží do 14 dnů od nákupu či převzetí zboží bez udání důvodu.

Chci provést objednávku, ale píše mi to, že produkt nelze vložit do košíku, protože tolik kusů nemáte skladem. Co s tím?

  • Pravděpodobně jste již vložil/a produkt jednou do košíku a protože máme skladem jen 1 kus, nemůžete vložit další. Stačí kliknout nahoře na ikonku košíku a poté již můžete dokončit objednávku.

Jak zjistím, kdy budete mít nové zboží?

  • Nové zboží doplňujeme na náš eshop PRAVIDELNĚ VŽDY PO - PÁ 10 - 10,30 a 18 - 18,30 hod do kategorie Nově v nabídce zde.
  • Pokud chcete mít aktuální informace, můžete nás sledovat na našem Facebooku, kam vkládáme informace o aktuálním dění u nás v bazaru.
  • Nově naskladněné zboží můžete sledovat v albu připravovaného zboží, kde se můžete pokochat tím, co brzy přibyde na našem eshopu. Album najdete zde.